بازی بلاکچینی اسپلینترلندز | Splinterlands

کد ایردراپ: A203 پاداش ایردراپ: بر اساس مهارت شما در بازی پاداش معرفی: ندارد اعتبار ایردراپ: ⭐️⭐️⭐️⭐️

مراحل دریافت ایردراپ

برای دانلود و شروع کسب درآمد از بازی متاورسی اسپلینترلندز | Splinterlands ابتدا وارد لینک زیر شوید.
ورود به بازی

آموزش کامل کسب درآمد از بازی متاورسی اسپلینترلندز | Splinterlands

توجه : این مطلب صرفاً برای آشنایی شما با بازی متاورسی اسپلینترلندز | Splinterlands تهیه شده است؛ از آنجایی که هر بازی جهت معرفی و آموزش سیستم درآمد زایی آن نیاز به ساعت ها تحقیق و بررسی توسط تیم ایردراپ هیستوری دارد، از شما خواهشمندیم در صورتی که نیاز به آموزش کامل تری برای این بازی دارید، در کامنت های همین پست درخواست تهیه آموزش خود را ذکر کنید. به محض اینکه 20 کاربر درخواست خود را برای تهیه آموزش این بازی ثبت کنند، تیم ایردراپ هیستوری در کوتاه ترین زمان ممکن ویدیوی آموزشی این بازی را برای شما تهیه و منتشر خواهد نمود. بدیهی است تا آن زمان تنها به سوالاتی پاسخگو خواهیم بود که در حین تهیه این مطلب با آن مواجه شده ایم.

توضیحات بیشتر درباره بازی بلاکچینی اسپلینترلندز | Splinterlands

در بازی اسپلینترلندز | Splinterlands دو نوع کارت وجود دارد:

  1. احضار کنندگان : یک کاربر جادویی که یکی از شش نیروی اولیه را مهار می کند. آنها از این قدرت برای احضار هیولاها استفاده می کنند.

  2. هیولاها : هر شخص یا موجودی که توسط احضار کننده برای انجام جنگ فراخوانده شود. هیولاها مبارزه واقعی را انجام می دهند.

تراشه ها

هر یک از این نیروهای اولیه توسط گروه های متمایز به نام Splinters حمایت می شوند.

six sources of magic

یک احضار کننده از جادو برای فراخوانی نژادها، زیستگاه ها و موجوداتی که در یک Splinter وجود دارند، استفاده می کند. برای مثال، یک Summoner of the Earth Splinter می‌تواند هیولاهایی را که در کوه‌ها و جنگل‌ها زندگی می‌کنند فراخوانی کند.

مبانی کارت

حالا بیایید نگاهی دقیق تر به یک کارت بازی بیندازیم. این کارت یک کارت هیولا از Fire splinter است. در اینجا یک تفکیک سریع وجود دارد:

Splinterlands

 

  1. هزینه مانا (Mana Cost) : هرچه کارت قدرتمندتر باشد، هزینه مانا بالاتر است. این هزینه بر نحوه ایجاد تیم تأثیر می گذارد.
  2. آمار (STATS) : این اعداد نشان دهنده قدرت فیزیکی، سرعت، سرسختی و سلامت شخصیت است.

    همانطور که قبلا ذکر شد، STATS ویژگی های اصلی شخصیت است. اگر می خواهید مرور کنید که چگونه STATS یک شخصیت با بالا رفتن سطح آن تغییر می کند، به سادگی به مجموعه خود بروید. روی کاراکتر کلیک کنید، سپس برگه دوم با عنوان “STATS” را انتخاب کنید. با این کار نموداری نمایش داده می‌شود که تمام افزایش‌های STAT و باز شدن قفل‌های توانایی را برای هر سطح به شما نشان می‌دهد. خوب، بیایید رمز و راز زدایی کنیم که هر STAT به چه معناست. در واقع بسیار ساده و سرراست است.

    ما با اتک شروع می کنیم. اگر کاراکتر توانایی حمله (Atack) را داشته باشد (بیشتر آنها این قابلیت را دارند)، یکی از سه شکل Attack زیر را نمایش می دهد:


    حمله غوغا (MELEE ATTACK) : این به این معنی است که شما از نزدیک به دشمن ضربه می زنید. در شرایط عادی، مهاجم باید در ردیف جلو باشد. قبل از اینکه سلامتی تحت تأثیر قرار گیرد، آسیب به زره دشمن اختصاص داده می شود.

     

    حمله برد (RANGED ATTACK) :
    شخصیت از راه دور حمله می کند. قادر به حمله از ردیف اول نیست. قبل از اینکه سلامتی تحت تأثیر قرار گیرد، آسیب به زره دشمن اختصاص داده می شود.

     

    حمله جادویی (MAGIC ATTACK) :
    کاراکترهای دارای حمله جادویی ممکن است از هر ردیفی آسیب ببینند. نه تنها این، این شکل از حمله، Armor STAT مدافع را نادیده می گیرد (آسیب به طور مستقیم به سلامت اعمال می شود). شانس از دست دادن وجود ندارد. همیشه ضربه می زند.

     

    سرعت (SPEED) :
    سرعت، ترتیب حمله شخصیت ها را تعیین می کند. همچنین ضربه زدن به شخصیت را با حملات Melee یا Ranged سخت تر می کند.

     

    زره پوش (ARMOR) :
    مبارزان دشمن ابتدا باید زره یک شخصیت را خالی کنند قبل از اینکه آسیبی به سلامت مدافع وارد شود. اگر مهاجم زره یک مدافع را نابود کند، هر گونه آسیب اضافی از حمله از بین می رود.

     

    سلامتی (HEALTH) :
    این یکی خیلی سرراست است. هنگامی که سلامت یک شخصیت به صفر می رسد، می میرد.

  3. اسپلینتر/نادری (Splinter/Rarity) : نماد نشان دهنده نوع جادو (Splinter) است و رنگ نشان دهنده نادر (Rarity) بودن کارت (معمول، کمیاب، حماسی، یا افسانه ای) است.
  4. نام (Name) : این نام شخصیت کارت را نمایش می دهد.
  5. لول (Level) : سطح بالاتر به معنای کارت قدرتمندتر است. به دست آوردن سطوح ممکن است آمار را افزایش دهد یا توانایی ها را باز کند.
  6. تجربه (Experience) : تجربه با ترکیب کارت های تکراری به دست می آید. یک نوار سبز نشان دهنده پیشرفت شما به سطح بعدی است.
  7. توانایی ها (Abilities) : اینها مهارت ها یا قدرت های خاصی هستند که در حین مبارزه استفاده می شوند.

    توانایی ها هستند که مبارزات را جالب می کنند. هر کدام سهم منحصر به فردی در نتیجه نبرد دارند. آنها برای تدوین یک استراتژی برنده بسیار مهم هستند.
    اغلب اوقات، متوجه می‌شوید که اسپلینترهای خاصی ممکن است تخصص داشته باشند یا حتی به توانایی‌های خاصی دسترسی انحصاری داشته باشند.
    توانایی های موجود در بازی به شرح زیر است:

مصیبت (Affliction) :
هنگامی که یک هیولا با آفت به هدفی برخورد می کند، این شانس را دارد که Affliction را روی هدف اعمال کند که باعث می شود آن را درمان نکند.

 

تقویت (Amplify) :
انعکاس جادویی، آتش بازگشتی و خارها را به تمام هیولاهای دشمن 1 افزایش می دهد.

 

نتیجه معکوس (Backfire) :
اگر دشمن با حمله این هیولا را از دست بدهد، مهاجم 2 آسیب می‌بیند.

 

انفجار (Blast) :
آسیب اضافی به هیولاهای مجاور هیولای هدف وارد می کند.

 

کور (Blind) :
همه حملات Melee & Ranged دشمن شانس بیشتری برای از دست دادن هدف خود دارند.

 

خونخواهی (Bloodlust) :
هر بار که این هیولا یک حریف را شکست می دهد، از تمام آمارها 1+ می گیرد (در مجموعه قوانین سرعت معکوس، -1 به سرعت).

 

استتار (Camouflage) :
این هیولا را نمی توان برای حملات هدف قرار داد مگر اینکه در موقعیت اول قرار گیرد.

 

محدوده نزدیک (Close Range) :
هیولاهایی با قابلیت Close Range می توانند از موقعیت اول حملات بردی انجام دهند.

 

پاک کردن (Cleanse) :
تمام اثرات منفی هیولا را در موقعیت اول تیم دوستانه حذف می کند.

 

فلج کردن (Cripple) :
هر بار که یک دشمن توسط یک هیولا با کریپل مورد اصابت قرار می گیرد، یک حداکثر سلامتی را از دست می دهد.

 

ضربت مهلک (Deathblow) :
این هیولا در صورتی که هدف آنها تنها هیولایی باقی مانده در تیم دشمن باشد، 2 برابر آسیب وارد می کند.

 

تضعیف کردن (Demoralize) :
حمله Melee تمام هیولاهای دشمن را کاهش می دهد.

 

 

از بین بردن (Dispel) :
هنگامی که این هیولا به دشمن ضربه می زند، تمام اثرات مثبت وضعیت آن دشمن را پاک می کند.

 

سپر الهی (Divine Shield) :
اولین باری که هیولا آسیب می بیند نادیده گرفته می شود.

 

طفره رفتن (Dodge) :
شانس بیشتری برای فرار از حملات Melee یا Ranged دارد.

 

دابل استرایک (Double Strike) :
هیولا دو بار در هر دور حمله می کند.

 

خشمگین شدن (Enrage) :
هنگام آسیب دیدگی، حمله Melee و سرعت را افزایش می دهد.

 

پرواز کردن (Flying) :
شانس بیشتری برای فرار از حملات Melee یا Ranged از هیولاهایی که توانایی پرواز را ندارند، دارد.

 

درست نیروی (Forcefield) :
این هیولا تنها 1 آسیب از حملات با قدرت 5+ می گیرد

 

قاتل غول پیکر (Giant Killer) :
در برابر اهدافی که 10 مانا یا بیشتر هزینه دارند آسیب مضاعف می کند.

 

نصف شدن (Halving) :
هر بار که این هیولا به یک هدف برخورد می کند، حمله هدف به نصف کاهش می یابد (گرد به پایین).

 

بادهای مخالف (Headwinds) :
حمله Ranged تمام هیولاهای دشمن را کاهش می دهد.

 

شفا دادن (Heal) :
هر دور بخشی از سلامت هیولا را بازیابی می کند.

 

تانک هیل (Tank Heal) :
هر دور قسمتی از هیولا را در وضعیت سلامتی موقعیت اول بازیابی می کند.

 

مصونیت (Immunity) :
این هیولا از اثرات منفی وضعیت مصون است.

 

الهام بخشیدن (Inspire) :
به همه هیولاهای دوستانه +1 حمله Melee می دهد.

 

ناک اوت (Knock Out) :
هنگام حمله به دشمنی که مات و مبهوت شده است آسیب مضاعف می دهد.

 

آخرین جایگاه (Last Stand) :
اگر تنها هیولای زنده تیم باشد، آمار افزایش یافته است.

 

زالو زندگی (Life Leech) :
سلامت هیولا هر بار که به سلامت هیولای دشمن آسیب می زند، به تناسب آسیب وارد شده، افزایش می یابد.

 

بازتاب سحر و جادو (Magic Reflect) :
هنگام ضربه زدن با آسیب جادویی، آسیب جادویی کاهش می یابد به مهاجم.

 

فرصت (Opportunity) :
هیولاهایی با قابلیت Opportunity ممکن است از هر موقعیتی حمله کنند و هیولای دشمن را با کمترین سلامتی هدف قرار دهند.

 

ظلم کن (Oppress) :
هنگام حمله به دشمنی که هیچ حمله ای ندارد آسیب مضاعف می دهد.

 

فاز (Phase) :
حملات جادویی می‌توانند این هیولا را از دست بدهند (با استفاده از همان محاسبه ضربه/محاسبه برای حملات Melee و Ranged).

 

سوراخ کردن (Piercing) :
اگر آسیب حمله Melee یا Ranged بیش از زره هدف باشد، باقیمانده به سلامت هدف آسیب می رساند.

 

سم (Poison) :
حملات فرصتی برای استفاده از سم دارند که در ابتدای هر دور پس از استفاده از سم به هدف آسیب می زند.

 

محافظت (Protect) :
همه هیولاهای دوستانه +2 زره به دست می آورند.

 

رسیدن (Reach) :
حمله Melee هیولاهایی با قابلیت Reach ممکن است از موقعیت دوم تیم حمله کنند.

 

شارژ مجدد (Recharge) :
این هیولا به هر دور حمله می کند اما 3 برابر آسیب می زند.

 

رستگاری (Redemption) :
وقتی این هیولا می میرد، 1 آسیب به تمام هیولاهای دشمن وارد می کند.

 

تعمیر (Repair) :
مقداری زره ​​را به هیولای دوستانه ای که زره آن بیشترین آسیب را خورده است بازیابی می کند.

 

زنده کن (Resurrect) :
هنگامی که یک هیولای دوستانه می میرد، با 1 سلامتی دوباره به زندگی بازمی گردد. این توانایی فقط یک بار در هر نبرد می تواند فعال شود.

 

تلافی کن (Retaliate) :
هنگامی که با یک حمله Melee برخورد می شود، هیولاهای با Retaliate شانس حمله به مهاجم خود را دارند.

 

آتش بازگشت (Return Fire) :
هنگامی که با یک حمله Ranged مورد حمله قرار می گیرد، هیولاهای با آتش بازگشتی آسیب کمتری را به مهاجم خود باز می گرداند.

 

زنگ (Rust) :
زره تمام هیولاهای دشمن را کاهش می دهد.

 

عکس پراکنده (Scattershot) :
حملات این هیولا به یک هدف تصادفی دشمن برخورد می کند.

 

لاشخور (Scavenger) :
هر بار که هیولا بمیرد، 1 حداکثر سلامتی به دست می آورد.

 

خرد کردن (Shatter) :
زره تارگت در اثر حمله هیولاها با Shatter از بین می رود.

 

سپر (Shield) :
کاهش آسیب ناشی از حملات Melee و Ranged.

 

سکوت (Silence) :
حمله جادویی تمام هیولاهای دشمن را کاهش می دهد.

 

آهسته. تدریجی (Slow) :
سرعت تمام هیولاهای دشمن را کاهش می دهد.

 

بدام انداختن (Snare) :
هنگام حمله به دشمنان با Flying، قابلیت Flying را از بین می برد و نمی توانید از دست بدهید.

 

یواشکی (Sneak) :
به جای هیولای اول، آخرین هیولای تیم دشمن را هدف قرار می دهد.

 

اسنایپ (Snipe) :
هیولاهای دشمن را با Ranged، Magic یا بدون حمله که در موقعیت اول نیستند هدف قرار می دهد.

 

قوی کردن (Strengthen) :
همه هیولاهای دوستانه سلامتی را افزایش داده اند.

 

بیهوش کردن (Stun) :
هنگامی که یک هیولا با Stun به یک هدف برخورد می کند، این شانس را دارد که هدف را بیهوش کند و باعث شود که چرخش بعدی خود را رد کند.

 

سرعت (Swiftness) :
همه هیولاهای دوستانه سرعت را افزایش داده اند.

 

طعنه (Taunt) :
تمام هیولاهای دشمن این هیولا را هدف قرار می دهند (اگر بتوانند).

 

خار (Thorns) :
هنگامی که با یک حمله Melee مورد ضربه قرار می گیرد، به مهاجم آسیب می رساند.

 

پایمال کردن (Trample) :
هنگامی که یک هیولا با ترمپل هدف خود را می زند و می کشد، یک حمله دیگر به هیولای بعدی تیم دشمن انجام می دهد.

 

تریاژ (Triage) :
هیولای پشت خط دوستانه ای را که بیشترین آسیب را متحمل شده است، درمان می کند.

 

اعتصاب واقعی (True Strike) :
حملات این هیولا را نمی توان از دست داد.

 

خالی (Void) :
کاهش آسیب ناشی از حملات Magic.

 

زره خالی (Void Armor) :
حملات جادویی قبل از سلامتی به زره این هیولا ضربه می زند.

 

ضعیف شود (Weaken) :
سلامتی تمام هیولاهای دشمن را کاهش می دهد.

 

میدان نبرد

برای موفقیت در نبرد باید زمین را درک کنید. میدان جنگ از دو ردیف و شش موقعیت تشکیل شده است. قدرت نیروهای شما بستگی به این دارد که چگونه می توانید از این موقعیت ها استفاده کنید و حریف خود را پیش بینی کنید.

 

ابتدای ردیف : موقعیت AKA 1. حملات برد در این موقعیت کار نمی کند.

انتهای ردیف : هیولاهای حمله غوغا نمی توانند از ردیف عقب حمله کنند مگر اینکه توسط یک مجموعه قوانین یا توانایی مشخص شده باشد.

مجاورت : توانایی‌های خاصی بر موقعیت‌های مجاور تأثیر می‌گذارند، بنابراین مجاور بودن به چه معناست؟ به موقعیت های 1، 2 و 3 توجه کنید. موقعیت 2 در مجاورت هر دو موقعیت 1 و 3 است. موقعیت 1 فقط در مجاورت موقعیت 2 است. به همین ترتیب، موقعیت 6 فقط در مجاورت موقعیت 5 است. شکل گیری را بر حسب یک خط و خط در نظر بگیرید. یک شبکه نیست

پر کردن جای خالی : هنگامی که یک هیولا می میرد، هیولاهای پشت آن همه یک موقعیت بالا می روند تا جای خالی را پر کنند. به دقت فکر کنید که در صورت مرگ هیولاهای شما چگونه قرار می گیرند. هیچ سوراخی در شکل گیری وجود ندارد.

آماده شدن برای نبرد

شما کارت های خود را دارید. شما Splinters، STATS و Abilities را می‌شناسید.

اکنون زمان مبارزه برای شهرت و ثروت فرا رسیده است!

شما می توانید انتخاب کنید که در یک نبرد رتبه بندی شده یا تمرینی بازی کنید. هر نبرد منحصر به فرد است، بنابراین هنگامی که با یک حریف مطابقت پیدا کردید، یک پنجره بازشو خواهید دید که قوانین مبارزه برای آن نبرد و سایر اطلاعات را فقط برای آن نبرد به شما نشان می دهد.

 

در این مثال، هیچ تغییری در قوانین مبارزه استاندارد وجود ندارد، تیم شما در مجموع به 25 Mana محدود شده است و شما فقط می توانید از شخصیت های Fire، Earth یا Death splinters استفاده کنید. با داشتن این دانش، اکنون آماده ایجاد تیم خود هستید.

 

مرحله 1: احضار

ابتدا باید یک Summoner را انتخاب کنید. صفحه ساخت تیم همه احضارکنندگان مجموعه شما را نمایش می دهد. انتخاب شما از Summoner تعیین می کند که از کدام هیولاها می توانید استفاده کنید، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

توجه: سطح Summoner شما تعیین کننده سطح هیولاهایی است که می توان به تیم اضافه کرد. برای مشاهده قابلیت های Summoner خود، روی کارت Summoner از صفحه مجموعه خود کلیک کنید، سپس تب STATS را انتخاب کنید.

مرحله 2: هیولاها

اکنون که یک Summoner را انتخاب کرده اید، هیولاها از Summoner’s splinter برای انتخاب در دسترس خواهند بود. همچنین می‌توانید هر هیولای خنثی را انتخاب کنید، که هیولاهایی هستند که وفاداری خاصی ندارند.

زمانی که Summoner خود را انتخاب کردید، قبلاً چند مانا خرج کرده اید. مراقب پیشخوان مانا باشید. این نشان می دهد که چقدر نزدیک به رسیدن به حد مجاز هستید.

تثبیت موقعیت

اولین هیولا در لیست پس از شروع مبارزه در ردیف اول قرار خواهد گرفت. سه شکل اتک را به خاطر دارید؟ مهاجمان Melee و Magic ممکن است از ردیف جلو ضربه بزنند، اما مهاجمان Ranged نیاز به فاصله از دشمن خود دارند. وقتی سازماندهی می کنید که چه کسی کجا می رود، این را در نظر داشته باشید.

هنگامی که هیولا در ردیف جلو (موقعیت تانک) می میرد، هیولای بعدی به سمت بالا حرکت می کند تا اولین نقطه را بگیرد. این کار تا زمانی ادامه می یابد که هیولایی باقی نماند.

برای انتقال یک هیولا به یک اسلات دیگر، به سادگی یک هیولا را به شکافی که می‌خواهید آن را اشغال کند بکشید.

 

 

سوالات متداول بازی اسپلینترلندز | Splinterlands

بخش سؤالات متداول شامل پاسخ به سؤالات متداول از جامعه بازیکنان Splinterlands است. اگر به دنبال یادگیری نحوه بازی هستید، لطفاً از طریق آموزش ما بروید یا صفحه نحوه بازی را ببینید . اگر مشکل یا سؤالی دارید که در اینجا به آن پرداخته نشده است، می توانید از طریق ایمیل در support@splinterlands.com یا سرور Splinterlands Discord با ما در تماس باشید.

  1. بازی متاورسی اسپلینترلندز | Splinterlands چیست؟بازی متاورسی اسپلینترلندز | Splinterlands یک بازی کارتی دیجیتال و کلکسیونی است که بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده است. از نظر مفهومی شبیه به بازی‌هایی مانند Magic the Gathering و Hearthstone است که در آن شما مجموعه‌ای از کارت‌ها را می‌سازید که همگی دارای آمار و توانایی‌های مختلف هستند و از آنها برای مبارزه با بازیکنان دیگر در مسابقات مبتنی بر مهارت استفاده می‌کنید. با استفاده از فناوری بلاک چین، بازیکنان می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را آزادانه بخرند، بفروشند و معامله کنند، درست مثل اینکه کارت‌های فیزیکی هستند و همه تراکنش‌ها به صورت عمومی و غیرقابل تغییر ثبت می‌شوند.
  2. مزایای یک بازی مبتنی بر بلاک چین چیست؟
    در بازی‌های کارتی مانند Magic the Gathering، Pokémon یا Yu-Gi-Oh!، شما کارت‌های فیزیکی داشتید که می‌توانید آزادانه آنها را مبادله یا بفروشید. زمانی که بازی‌ها با عناوینی مانند Hearthstone دیجیتالی شدند، بازیکنان این توانایی را از دست دادند و کارت‌ها در آن بازی و حساب هر بازیکن قفل شد. از طریق استفاده از فناوری بلاک چین، اکنون می‌توانیم بهترین‌های هر دو دنیا را داشته باشیم که در آن بازیکنان می‌توانند آزادانه دارایی‌های دیجیتال خود را خریداری، بفروشند و انتقال دهند، درست مانند دارایی‌های فیزیکی. در زمینه بازی Splinterlands، این بدان معناست که هر کسی می‌تواند دقیقاً بداند که چه تعداد از هر نوع کارت وجود دارد، چه تعداد تا کنون وجود خواهد داشت و سابقه تاریخی هر کارت را مشاهده و تأیید کند.
  3. آیا بلاک چین می‌تواند چنین بازی‌هایی را مدیریت کند؟
    ممکن است درباره اپلیکیشن هایی مانند Cryptokitties شنیده باشید که شبکه اتریوم را درگیر کرده و باعث کندی زمان تراکنش ها و کارمزد تراکنش های بالا می شوند. Splinterlands روی نوع دیگری از بلاک چین اجرا می‌شود که از یک سیستم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند که به آن اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های بسیار بیشتری را نسبت به بلاک‌چین اتریوم انجام دهد و همه آنها با کارمزد تراکنش‌ها صفر هستند. در بازی Splinterlands، هر اتفاقی که در بازی رخ می‌دهد از طریق یک تراکنش در بلاک چین انجام می‌شود، به این معنی که نتایج هر مسابقه و هر عمل به صورت شفاف و قابل اثبات منصفانه محاسبه می‌شود.
  4. کتاب طلسم احضار چیست؟ بازی Splinterlands رایگان است، اما برای کسب جوایز با ارزش واقعی و باز کردن پتانسیل کامل بازی‌های مبتنی بر بلاک چین، بازیکنان ملزم به دریافت Summoner’s Spellbook هستند. The Summoner’s Spellbook را می توان در فروشگاه درون بازی با قیمت 10 دلار از طریق PayPal یا ارزهای دیجیتال مختلف خریداری کرد. خرید کتاب طلسم احضار به شما این امکان را می دهد که یک نام حساب منحصر به فرد را انتخاب کنید، به کلیدهای حساب بلاک چین خود دسترسی پیدا کنید، توانایی کسب جوایز با ارزش واقعی و موارد دیگر را باز کنید!
    این واقعیت که بازی‌های رایگان بازی سنتی، ارزها و آیتم‌های درون بازی را به هرکسی که به‌صورت رایگان ثبت‌نام می‌کند، می‌دهد، این واقعیت را برجسته می‌کند که موارد بی‌نهایت قابل چاپ و عمدتاً بی‌ارزش هستند. Splinterlands متفاوت است. همه کارت‌های بازی و ارز درون بازی، Dark Energy Crystals (DEC)، از نظر تعداد محدود هستند و می‌توانند در پلتفرم‌های مختلف خرید و فروش شوند. این به این معنی است که نمی‌توان آن‌ها را به هرکسی که با یک آدرس ایمیل ثبت‌نام می‌کند، واگذار کرد، و برای اینکه بازیکنان شروع به کسب درآمد کنند، باید کمی از پوسته در بازی استفاده کنند.
  5. آیا از دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی می شود؟
    برنامه وب موبایل Splinterlands در حال حاضر در https://m.splinterlands.io موجود است که می توانید در هر مرورگر تلفن همراه به آن دسترسی داشته باشید. در حال حاضر همچنان در آلفا است زیرا اخیراً منتشر شده است و هنوز در حال آزمایش و توسعه است. اگر مشکلی با نسخه برنامه وب موبایل بازی دارید، لطفاً در کانال Discord #mobile-tech-support با ما در میان بگذارید.
  6. چگونه می توانیم با تیم بازی در تماس باشم؟
    می توانید از طریق ایمیل در support@splinterlands.com یا سرور Splinterlands Discord با آن ها در تماس باشید.
  7. چگونه در  بازی نام برای حساب خود را انتخاب کنیم؟
    پس از خرید Summoner’s Spellbook، می توانید نام حساب کاربری خود را در بازی انتخاب کنید. همه کارت‌ها، اقلام، رتبه‌بندی‌ها و سایر داده‌ها به‌طور خودکار از نام موقت شما به نام حساب جدیدی که انتخاب کرده‌اید منتقل می‌شوند.هنگامی که نام حسابی را انتخاب می کنید، یک حساب بلاک چین Hive با آن نام برای شما ایجاد می شود که به شما امکان می دهد به هر برنامه کاربردی مبتنی بر بلاک چین Hive و ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید. حساب بلاک چین Hive شما دارای مجموعه ای از کلیدهای خصوصی مرتبط با آن است که می توانید از طریق وب سایت Splinterlands درخواست کنید.
  8. آیا می توانم نام حساب خود را تغییر دهم؟
    هنگامی که کتاب طلسم احضار را خریداری کردید و نام حساب منحصر به فرد خود را انتخاب کردید، نمی توان آن را تغییر داد، بنابراین با دقت انتخاب کنید! این امکان وجود دارد که یک حساب کاربری جدید با نام جدیدی ایجاد کنید که می‌خواهید از آن استفاده کنید و همه کارت‌ها و سایر دارایی‌های بازی خود را به آنجا منتقل کنید، با این حال شما همچنان نیاز به خرید Summoner’s Spellbook برای حساب جدید و تمام آمارهای مبتنی بر حساب دارید. رتبه‌بندی‌ها و سابقه قابل انتقال نیست.
  9. آیا می توانم از حساب Splinterlands خود در برنامه های دیگر استفاده کنم؟
    هنگامی که کتاب طلسم Summoner را خریداری کردید و نام حساب منحصر به فرد خود را ایجاد کردید، می توانید از آن در هر برنامه یا وب سایتی که روی بلاک چین Hive اجرا می شود استفاده کنید. برای لیستی از برنامه‌ها و سایت‌های دیگر در Hive، لطفاً به https://hivedapps.com/ مراجعه کنید.
    به منظور استفاده از حساب خود در سایر وب سایت ها یا برنامه های مبتنی بر Hive، باید با نام حساب خود و کلید خصوصی مناسب وارد شوید. برای بازیابی کلیدهای خصوصی حساب بلاک چین Hive خود، لطفاً به بخش “چگونه کلیدهای حساب بلاک چین خود را پیدا کنم؟”
  10. چگونه کلیدهای حساب بلاک چین خود را پیدا کنم؟
    پس از خرید Summoner’s Spellbook و ایجاد نام حساب منحصر به فرد خود، به شما این امکان داده می شود که کلیدهای حساب بلاک چین Hive خود را از طریق وب سایت Splinterlands یا برنامه تلفن همراه درخواست کنید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی نام حساب خود در سمت راست بالای وب‌سایت بازی و انتخاب گزینه «درخواست کلیدهای حساب»، کلیدهای خود را بعداً درخواست کنید. این یک پیوند به آدرس ایمیل مرتبط با حساب شما ارسال می کند که به شما امکان می دهد کلیدهای خود را بازیابی کنید.
    لطفاً توجه داشته باشید که کلیدهای شما ممکن است فقط یک بار از طریق وب‌سایت یا برنامه تلفن همراه Splinterlands درخواست شوند و مانند رمزهایی هستند که امکان دسترسی به همه موارد Splinterlands و سایر دارایی‌های مبتنی بر بلاک چین Hive را فراهم می‌کنند، بنابراین لطفاً مطمئن شوید که آنها را کپی کنید. و آنها را در مکانی امن و مطمئن نگهداری کنید. اگر کلیدهای خود را گم کردید، می توانید با ما در support@splinterlands.com تماس بگیرید تا از ما بخواهید آنها را دوباره برای شما بازیابی کنیم.
  11. چرا تعداد زیادی کلید مختلف وجود دارد؟
    حساب های بلاک چین Hive دارای چهار نوع کلید مختلف با سطوح مختلف مجوز هستند. همچنین یک کلید اصلی یا رمز عبور اصلی وجود دارد که برای تولید چهار کلید دیگر استفاده می شود. انواع مختلف کلیدها عبارتند از:
    Owner Key – این کلید دارای بالاترین سطح دسترسی است و امکان عملیاتی مانند تغییر کلیدهای حساب و بازیابی حساب را فراهم می کند.
    کلید فعال : این کلید امکان انتقال ارزهای دیجیتال مانند HIVE، HBD و Hive Engine را فراهم می کند.
    کلید ارسال : این کلید امکان انتشار تراکنش های غیر پولی در بلاک چین Hive را فراهم می کند.
    کلید یادداشت : این کلید برای ارسال پیام های رمزگذاری شده در بلاک چین استفاده می شود.
    به‌طور پیش‌فرض، همه اقدامات در Splinterlands فقط از کلید ارسال استفاده می‌کنند و وب‌سایت یا برنامه بازی کلیدها را برای شما کنترل می‌کند. کاربران پیشرفته‌تر یا کاربرانی که مجموعه بزرگی از کارت‌ها یا موارد دیگر در حساب خود دارند، می‌توانند این تنظیمات را فعال کنند تا از کلید فعال برای تراکنش‌های با ارزش پولی استفاده شود. اگر این تنظیم فعال باشد، بازیکن باید هنگام انجام تراکنش‌هایی مانند انتقال بسته یا کارت، کلید فعال خود را وارد کند. ما افزونه مرورگر Hive Keychain را برای مدیریت کلیدهای حساب Hive خود در مرورگرهای دسکتاپ توصیه می کنیم.
  12. آیا می توانم کلیدهای حساب بلاک چین خود را تغییر دهم؟
    بله، این امکان وجود دارد که رمز عبور اصلی خود و همچنین یکی یا همه کلیدهای حساب بلاک چین Hive خود را از طریق https://wallet.hive.blog یا تعدادی از وب سایت ها یا کیف پول های بلاک چین Hive تغییر دهید.
    لطفاً به خاطر داشته باشید که اگر کلیدهای حساب HIVE Blockchain خود را تغییر دهید، SPLINTERLANDS قادر به بازیابی آنها برای شما نخواهد بود! این بدان معنی است که شما مسئول نگه داشتن کلیدهای خود خواهید بود و اگر آنها را گم کنید، Splinterlands و سایر دارایی های مبتنی بر بلاک چین از بین می روند و به طور کامل قابل بازیابی نیستند!
  13. بازی Splinterlands روی چه بلاک چینی اجرا می شود؟
    Splinterlands بر روی بلاک چین Hive اجرا می شود که یک پلتفرم بلاک چین عمومی، توزیع شده و غیرمتمرکز با پایگاه کاربری قابل توجه و مجموعه متنوعی از برنامه های کاربردی است که بر روی آن اجرا می شوند. بلاک چین Hive ویژگی‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند که آن را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در حال حاضر برای اجرای یک بازی یا برنامه کاربردی مبتنی بر بلاک چین تبدیل می‌کند، مانند تراکنش‌های سریع و رایگان، آدرس‌های کیف پول قابل خواندن توسط انسان و گزینه‌های بازیابی حساب.
    برای اطلاعات بیشتر در مورد بلاک چین Hive، لطفاً به https://hive.io مراجعه کنید.
  14. یک بازی “مبتنی بر بلاک چین” بودن به چه معناست؟
    وقتی می گوییم Splinterlands یک بازی «مبتنی بر بلاک چین» است، به این معنی است که هر اقدامی که در بازی اتفاق می افتد، نتیجه تراکنش منتشر شده در بلاک چین Hive است. این بدان معناست که برخلاف بازی‌های سنتی، بازیکنان برای شرکت در آن نیازی به استفاده از وب‌سایت Splinterlands یا برنامه‌های تلفن همراه ندارند. هر کسی می‌تواند یک حساب بلاک چین Hive ایجاد کند، تراکنش‌ها را به بلاک چین ارسال کند، و بدون نیاز به هرگونه رضایت یا مجوزی برای انجام این کار، در بازی شرکت کند و در نتیجه، ما نمی‌توانیم از شرکت کسی جلوگیری کنیم.
    تراکنش های موجود در بلاک چین Hive رکورد نهایی همه چیزهایی است که در بازی Splinterlands اتفاق می افتد، و از آنجایی که بلاک چین Hive یک دفتر کل غیرمتمرکز و غیرقابل تغییر است، هیچ کس از جمله ما نمی تواند آن رکورد را تغییر دهد. علاوه بر این، تمام تراکنش‌های منتشر شده در بلاک چین Hive باید با کلیدهای رمزنگاری خصوصی مرتبط با هر حساب امضا شوند، به این معنی که (با جلوگیری از به خطر افتادن کلیدها) فقط مالک حساب می‌تواند تراکنش‌ها را از حساب خود منتشر کند و اقداماتی را در بازی Splinterlands انجام دهد.
    وب‌سایت و برنامه‌های Splinterlands صرفاً یک رابط کاربری هستند که نتایج تراکنش‌های مربوط به Splinterlands منتشر شده در بلاک چین Hive را در قالبی سرگرم‌کننده و جذاب نمایش می‌دهند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا به راحتی تراکنش‌های خود را به بلاک چین Hive ارسال کنند تا در آن بازی شرکت کنند.
  15. چرا هر اقدامی در بلاک چین ثبت می شود؟
    بسیاری از دیگر بازی‌های مبتنی بر بلاک چین در بازار امروزه فقط دارایی‌های بازی را در بلاک چین ذخیره می‌کنند و نه چیز دیگری. این بدان معنی است که هیچ یک از اقدامات دیگر در بازی، مانند نتایج نبرد، برای مثال، عمومی، قابل اثبات منصفانه یا قابل تأیید نیستند. در Splinterlands، ما احساس می‌کنیم که بسیار مهم است که همه چیز عمومی، قابل اثبات منصفانه و قابل تأیید باشد، با اطمینان از اینکه هر اتفاقی در بازی رخ می‌دهد نتیجه یک تراکنش ثبت شده در یک بلاک چین عمومی و غیرقابل تغییر است.
    این نیاز بخش بزرگی از انتخاب بلاک چین Hive برای بازی Splinterlands بود. از آنجایی که هر اقدام در بازی یک تراکنش بلاک چین است، بسیار مهم است که تراکنش های بلاک چین سریع و بدون کارمزد باشد.
  16. چگونه کارت دریافت کنم؟
    همه بازیکنان به استفاده از یک مجموعه کارت پایه برای انجام بازی دسترسی دارند. کارت‌های اضافی ممکن است با خرید بسته‌های تقویت‌کننده، خرید کارت‌های خاص از سایر بازیکنان موجود در بازار، یا کسب آن‌ها از طریق ماموریت‌های روزانه و جوایز فصلی به‌دست آیند. خرید بسته های تقویت کننده و کسب کارت از طریق نبرد مستلزم خرید کتاب طلسم احضار است. هنگامی که کتاب طلسم احضار را خریداری کردید، می توانید بسته های تقویت کننده را با قیمت 2 دلار خریداری کنید. هر بسته تقویت کننده شامل پنج (5) کارت به طور تصادفی انتخاب شده از آخرین نسخه است که حداقل یک کارت تضمین شده است که کمیاب یا بهتر باشد. هرچه بسته های تقویت کننده بیشتری خریداری کنید، شانس بیشتری برای یافتن کارت های قدرتمند حماسی و افسانه ای خواهید داشت!
    علاوه بر بسته‌های تقویت‌کننده، می‌توانید کارت‌های فردی را مستقیماً از سایر بازیکنانی که آنها را برای فروش در بازار فهرست کرده‌اند خریداری کنید.
  17. چگونه کارت های خود را ارتقا دهم؟
    برخلاف Magic the Gathering یا Hearthstone، کارت‌های Splinterlands می‌توانند «افزایش سطح» و افزایش آمار و توانایی‌های جدید کسب کنند. کارت‌ها را می‌توان با ترکیب چند کارت از یک نوع ارتقا داد. به عنوان مثال، اگر سه مورد از کارت های Kobold Miner را دارید، می توانید روی کارت در صفحه مجموعه خود کلیک کنید تا پنجره جزئیات کارت ظاهر شود، و سپس روی دکمه “Combine (ALL)” کلیک کنید تا آنها را ترکیب کنید، که منجر به سه کارت سطح 1 در یک کارت در سطح 2 ترکیب می شوند.
    در لیست کارت هایی که در پنجره بازشو جزئیات کارت نشان داده شده است، نشان می دهد که هر کارت چقدر به سطح بعدی نزدیک است و چند کارت اضافی برای ترکیب کردن با هم برای رسیدن به آن لازم است. سطح بعدی علاوه بر این، اگر روی برگه «آمار» در همان پنجره بازشو کلیک کنید.
  18. نسخه های مختلف کارت چیست؟
    در حال حاضر شش نسخه مختلف از کارت ها در بازی وجود دارد و در آینده تعداد بیشتری نیز اضافه خواهند شد. نسخه‌ها شبیه به مجموعه‌ها در Magic the Gathering یا Hearthstone هستند. کارت‌های نسخه آلفا به‌عنوان یک نسخه محدود از بسته‌های تقویت‌کننده 300000 در مرحله پیش‌فروش آلفای بازی فروخته شدند. پس از فروش بسته های نسخه آلفا، کارت های نسخه بتا منتشر شدند. نسخه بتا دارای محدودیت 900000 بسته تقویت کننده بود.
    نسخه بتا شامل همه همان کارت هایی است که در نسخه آلفا وجود داشت، به علاوه 15 کارت جدید که بخشی از نسخه آلفا نبودند. کارت‌های نسخه آلفا دقیقاً همان آمار و توانایی‌های کارت‌های نسخه بتای مربوطه را دارند، اما ظاهر بصری متفاوتی دارند و نسبت به کارت‌های نسخه بتا به کارت‌های کمتری نیاز دارند تا با هم ترکیب شوند تا سطح آن‌ها افزایش یابد.
    پس از فروش نسخه بتا، نسخه Untamed با 1500000 بسته عرضه شد. این نسخه فعلی است که برای خرید در فروشگاه موجود است. نسخه های دیگر دو مجموعه کوچک به نام Essence Orbs (200000 موجود بود و اکنون فروخته شده است)، AZMARE Dice (300000 موجود در حال حاضر برای فروش در فروشگاه) و نسخه Reward که شامل کارت هایی است که فقط از طریق جوایز جستجو و فصل قابل دریافت هستند.
  19. کارت های طلایی چیست؟
    هر کارت در بازی یک نسخه معمولی و یک نسخه فویل طلا دارد. نسخه های ورق طلایی کارت ها دارای آمار و توانایی های مشابه نسخه معمولی هستند و از نظر گیم پلی تفاوتی ندارند، با این حال از نظر ظاهری متفاوت از نسخه های معمولی هستند و بسیار کمیاب تر هستند. نسخه‌های فویل طلایی کارت‌ها نیز از سطح بالاتری نسبت به کارت‌های نسخه معمولی مربوطه شروع می‌شوند و برای رسیدن به هر سطح به کارت‌های کمتری نیاز دارند تا با هم ترکیب شوند. در حالی که کارت های فویل طلا هیچ مزیتی در گیم پلی معمولی ندارند، می توان از آنها در مسابقات ویژه “فقط فویل طلا” استفاده کرد که معمولا دارای استخرهای جایزه بزرگتر است.
  20. آیا می توانم کارت های نسخه آلفا و بتا را با هم ترکیب کنم؟
    نسخه‌های آلفا و بتا از یک کارت را نمی‌توان با هم ترکیب کرد، اما کارت‌های نسخه آلفا را می‌توان به نسخه بتا تبدیل کرد و سپس با سایر کارت‌های نسخه بتا از همان نوع ترکیب کرد. می‌توانید کارت‌های نسخه آلفا موجود در مجموعه خود را با کلیک بر روی کارت برای نمایش جزئیات کارت و سپس انتخاب فیلتر نسخه آلفا، علامت زدن کادر کنار کارت‌هایی که می‌خواهید تبدیل کنید، و سپس روی «تبدیل» کلیک کنید، به نسخه بتا تبدیل کنید. به آیکون بتا”. لطفا توجه داشته باشید که کارت ها را نمی توان به آلفا تبدیل کرد. علاوه بر این، کارت های نسخه آلفا حداکثر سطح را نمی توان به نسخه بتا تبدیل کرد زیرا دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد.
  21. آیا آمار مربوط به هر کارت هرگز تغییر خواهد کرد؟
    بله، گاهی اوقات برای اطمینان از منصفانه و متعادل بودن بازی، نیاز به تنظیم آمار و یا توانایی‌های روی کارت‌های خاص خواهد بود. ما سعی خواهیم کرد تا حد امکان این کار را انجام دهیم و هر گونه تغییر برنامه ریزی شده را از قبل در وبلاگ رسمی Splinterlands اعلام خواهیم کرد.
  22. آیا می توانم کارت های خود را بفروشم؟
    بله! شما آزاد هستید که کارت ها یا سایر دارایی های مرتبط با بازی خود را به هر شکلی که می خواهید معامله کنید، انتقال دهید یا بفروشید. کارت های Splinterlands در بازارهای مختلفی از جمله OpenSea، Peakmonsters.com و monstermarket.io معامله می شوند. PayPal و ارزهای دیجیتال مختلف دیگر ممکن است برای خرید کارت در بازار ابتدا با خرید اعتبار استفاده شوند که سپس می‌توان آن‌ها را برای خرید کارت‌های فهرست‌شده برای فروش توسط سایر بازیکنان از طریق برگه بازار در وب‌سایت Splinterlands خرج کرد.
  23. چگونه Splinterlands را بازی کنم؟
    Splinterlands یک بازی نبرد تک به تک و مبتنی بر مهارت است. اگر می خواهید با بازیکن دیگری مبارزه کنید، می توانید روی “نبرد!” گزینه منو در بالای صفحه و سپس گزینه های Ranked یا Practice battle را انتخاب کنید. انجام نبردهای رتبه‌بندی شده به شما این امکان را می‌دهد که رتبه خود را با برنده شدن افزایش دهید و به لیگ‌های بالاتر برسید و در پایان فصل پاداش‌های بیشتری کسب کنید. هنگامی که شما تازه شروع کرده اید و امتیاز کمتر از 100 دارید، هیچ امتیاز رتبه بندی را برای باخت در بازی های رتبه بندی شده از دست نمی دهید، بنابراین هیچ نقطه ضعفی برای انجام نبردهای رتبه بندی شده حتی زمانی که تازه شروع کرده اید وجود ندارد.
    هنگامی که نوع نبرد مورد نظر خود را انتخاب کردید، با حریفی با رتبه مشابه مطابقت داده می‌شوید و مجموعه‌ای از پارامترهای نبرد به‌طور تصادفی انتخاب شده به شما داده می‌شود. سپس هر دو شما زمان محدودی برای ایجاد یک “تیم” از کارت ها، متشکل از یک کارت Summoner و بین یک تا شش کارت Monster بر اساس پارامترهای نبرد داده شده، خواهید داشت. هنگامی که هر بازیکن تیم خود را انتخاب کرد، نبرد آغاز می شود و به طور خودکار بر اساس قوانین بازی از پیش تعریف شده انجام می شود و اولین تیمی که تمام هیولاهای تیم مقابل را نابود می کند، برنده است! همچنین ممکن است نبردها با تساوی به پایان برسند.
  24. برای برنده شدن چه چیزی دریافت می کنم؟
    هر بار که در یک بازی در حالت رتبه بندی شده برنده شوید، امتیاز شما متناسب با امتیاز حریف شما افزایش می یابد. با افزایش رتبه شما وارد لیگ های بالاتری می شوید که کارت های سطح بالاتر و جوایز بیشتری را باز می کنند. علاوه بر این، اگر سه بازی یا بیشتر را پشت سر هم برنده شوید، به دلیل قرار گرفتن در یک رگه برد، پاداش 2 برابری برای افزایش رتبه خود دریافت خواهید کرد.
    شما می توانید برای تکمیل ماموریت های روزانه و برای دستیابی به لیگ های بالاتر در هر فصل جوایزی دریافت کنید. هرچه رتبه شما بالاتر باشد، سینه های لوت بیشتری برای ماموریت های روزانه و در پایان هر فصل دریافت خواهید کرد.
    صندوقچه های غارت ممکن است حاوی آیتم های مختلفی از جمله DEC، معجون ها و کارت های ویژه از نسخه Reward باشد. این کارت‌ها را فقط می‌توان از طریق جوایز درون بازی یا از طریق خرید در بازار از سایر بازیکنانی که آنها را از طریق جوایز درون بازی به دست آورده‌اند، دریافت کرد.
  25. راه دیگر برای کسب جوایز، بازی در مسابقات است.
    جایی که بازیکنان می توانند برای برنده شدن سهمی از مجموع جوایز به رقابت بپردازند. Splinterlands هر روز چندین تورنمنت را اسپانسر می کند که در مجموع هر هفته هزاران دلار جوایز ارزش دارند، اما مسابقات برای هرکسی که می تواند اجرا کند و هر نوع جایزه ای را که بخواهد، باز است.
    لیگ ها به سادگی راهی برای گروه بندی بازیکنان با سطح مهارت مشابه با هم هستند. در حال حاضر شش لیگ در این بازی وجود دارد: تازه کار، برنز، نقره، طلا، الماس و قهرمان. هر لیگ، به استثنای لیگ تازه کار، به سه سطح تقسیم می شود. با برنده شدن در بازی‌های رتبه‌بندی شده، امتیاز کسب می‌کنید و به لیگ‌های بالاتر می‌رسید. هر لیگ و ردیف جدیدی که به آن می رسید، پاداش های بالاتری را برای ماموریت های روزانه و جوایز پایان فصل باز می کند، و همچنین امکان استفاده از کارت های سطح بالاتر را در نبردها باز می کند.
    هر فصل بازی رتبه بندی شده معمولاً حدود دو هفته طول می کشد و هدف تلاش برای رسیدن به بالاترین لیگ ممکن در پایان فصل است. پس از پایان فصل، هر بازیکن تعدادی لوت چست بر اساس لیگ خود در آن زمان دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، زمانی که فصل به پایان می رسد، امتیازات رتبه بندی هر بازیکن به لیگ پایین تر، متناسب با لیگی که در پایان فصل در آن حضور داشتند، بازنشانی می شود.
  26. چگونه تلاش روزانه خود را کامل کنم؟
    در صفحه نبرد اطلاعاتی در مورد تلاش روزانه فعلی خود خواهید دید. شما یک ماموریت تصادفی دریافت خواهید کرد که از شما می‌خواهد برنده تعداد معینی از بازی‌های رتبه‌بندی شده با کارت‌های یک Splinter خاص شوید. هر بار که با استفاده از Splinter مشخص شده در یک بازی برنده شوید، نوار پیشرفت تلاش شما افزایش می یابد. پس از برنده شدن تعداد مورد نیاز بازی، دکمه ای فعال می شود که به شما امکان می دهد جوایز خود را دریافت کنید.
    هنگامی که تلاش روزانه خود را کامل کردید، می توانید پس از 24 ساعت از زمانی که تلاش قبلی شروع شده بود، یک تلاش جدید را شروع کنید. علاوه بر این، اگر از تلاشی که به شما داده شده است خوشتان نمی آید، می توانید یک ماموریت جدید درخواست کنید، اما این کار فقط یک بار برای هر کوئست قابل انجام است.
    لطفاً توجه داشته باشید که Summoner مورد استفاده در نبرد باید از Splinter مشخص شده در تلاش شما باشد تا نبرد در پیشرفت تلاش شما حساب شود. استفاده از Dragon Summoner با هیولاها از کوئست Splinter شما حساب نخواهد شد.
  27. کریستال های انرژی تاریک  (DEC) چیست؟
    کریستال های انرژی تاریک (DEC) ارز رسمی درون بازی Splinterlands هستند. شما می توانید آنها را به روش های مختلف در بازی به دست آورید و می توان از آنها برای خرید انواع آیتم ها و تقویت های مختلف استفاده کرد که می تواند به شما کمک کند تا در صدر جدول امتیازات قرار بگیرید! برای مشاهده اطلاعات دقیق تر، روی تعادل کریستال انرژی تاریک خود در بالای صفحه کلیک کنید.
  28. چگونه کریستال های انرژی تاریک را دریافت کنم؟
    دو راه برای به دست آوردن کریستال های انرژی تاریک از طریق بازی وجود دارد. ابتدا می توانید کارت های استفاده نشده در مجموعه خود را با علامت زدن کادر کنار کارت هایی که می خواهید تبدیل کنید و روی نماد کریستال انرژی تاریکی کلیک کنید، به کریستال های انرژی تاریک تبدیل کنید. کارت‌های سطح بالاتر به DEC بیشتری نسبت به کارت‌های سطح پایین‌تر تبدیل می‌شوند، همچنین کارت‌های کمیاب بالاتر، و کارت‌های فویل طلایی به میزان قابل توجهی نسبت به نسخه‌های معمولی به DEC بیشتری تبدیل می‌شوند. همچنین برای کارت های نسخه آلفا و تبلیغاتی یک جایزه وجود دارد.
    راه دوم برای به دست آوردن کریستال های انرژی تاریک، پیروزی در نبردهای رتبه بندی شده است. هر بازیکن به ازای هر پیروزی رتبه‌بندی شده در نبرد، به نسبت امتیاز خود، بخشی از پاداش فعلی DEC را به دست می‌آورد. بازیکنانی که رتبه بالاتری دارند، برای هر برد به طور قابل توجهی DEC بیشتری نسبت به بازیکنان با رتبه پایین‌تر دریافت می‌کنند.
    مقدار DEC بدست آمده از هر برد نیز به نرخ جذب انرژی فعلی بازیکن (ECR) بستگی دارد. بیشتر در مورد آن در زیر. استفاده از نسخه آلفا یا کارت های طلا فویل در نبرد نیز پاداشی به مقدار DEC اعطا می کند.
  29. نرخ جذب انرژی (ECR) چقدر است؟
    برای اینکه ربات‌ها یا بازیکنانی که می‌توانند 24/7 بازی کنند از کسب بخش بزرگی از پاداش DEC جلوگیری شود، DEC که می‌توان با هر برد به دست آورد با نرخ جذب انرژی بازیکن محدود می‌شود. ECR از 100٪ برای همه بازیکنان شروع می شود و پس از هر نبرد رتبه بندی شده 1٪ کاهش می یابد.
    مقدار DEC کسب شده برای یک برد در ECR فعلی بازیکن ضرب می شود، بنابراین اگر ECR بازیکنی 50٪ باشد، دقیقاً نیمی از DEC را که اگر ECR آنها 100٪ بود، به دست خواهند آورد. ECR هر بازیکن به طور خودکار در طول زمان با نرخ 25٪ در روز بازسازی می شود.
  30. با کریستال های انرژی تاریک چه کاری می توانم انجام دهم؟
    از Dark Energy Crystals می‌توان برای خرید بسته‌های تقویت‌کننده و انواع آیتم‌های درون بازی در فروشگاه یا خرید کارت‌هایی از سایر بازیکنان در بازار Splinterlands استفاده کرد. استفاده از کریستال های انرژی تاریک به مرور زمان با اضافه شدن ویژگی های جدید به بازی افزایش خواهد یافت.
    کریستال‌های انرژی تاریک نیز ممکن است بین بازیکنان خریداری، فروخته و منتقل شوند و برای مبادله در پلتفرم‌های مختلف شخص ثالث در دسترس هستند. می‌توانید روی موجودی DEC خود در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا آنها را به یک پلتفرم خارجی منتقل کنید یا دوباره به بازی منتقل کنید. Splinterlands به هیچ صرافی شخص ثالثی وابسته نیست، و مسئولیتی در قبال مسائل یا از دست دادن نشانه‌هایی که ممکن است از پلتفرم‌های شخص ثالث ناشی شود، ندارد.
اشتراک
اطلاع دهید
guest
5 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای داده شده
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه نظرات
عرفان
عرفان
7 ماه گذشته

درخواست آموزش

زهرا
زهرا
7 ماه گذشته

درخواست اموزشششش

رضا
رضا
4 ماه گذشته

سلام . طبق نوشته هاتون الان در هر صورت بایستی برای کسب درآمد کتاب جادو را خریداری کرد در غیر این صورت خبری از پول نیست ؟!